ffone

Alla inlägg under januari 2011

Av ffone - 29 januari 2011 12:51

Hej jag vet inte vad ska jag skriva   men jag ska bara säga idag ska jag till badhuset med mina familje.

har tråkigt   

glöm inte att komentera   

Hej då puss puss   

Av ffone - 28 januari 2011 18:45

Hej hej idag var jag på väla med min kompis så vi hade jätte kul så sen träffar jag issi och jonna.

så har jag köp mtk kläder och köp jag till min mamma också för att hon fyller år imon.

så ska jag visa lite bilder på min kläder som jag har köp   


            

Av ffone - 16 januari 2011 16:44

     


Jag idag:)



 


Jag idag:)


 

Jag idag:)

Av ffone - 8 januari 2011 17:32

Heeeeeeej

I dag så har jag varit med bästa Arjanita.  


Vi stack till stan på morgonen  och där hadde vi jätte kull vi besökte typ alla afärer haha och Arjanita köpte 3 skärp och jag köpte öronhängen och några saker till hehe i alla fall så hadde vi mega kul. I LOVE YOU ARJANITA  


Aa och innan vi komm TBX hem så köpte vi bakad-potatis på graffiti café som vi skulle äta hos mej  



Och när vi var hemma hoss mej så åt vi det först och sedan så hadde vi skönhetssalong mega bega kul haha  


sedan efter det så tittade vi på "må bästa brud vinna" den var skit roligt

   


Här kommer några foton på mig och arjanita med ansiktskmasken och Arjanita    i åhlens med glasögon hehe 

             

Av ffone - 7 januari 2011 14:42

heej!

först på morgonen så vaknade jag kl: 12 av att nita plingade på och frågade om jag ville ut och jag skreeeek neeeeeeeeeeeeeeeeeej  



och sedan så gick jag endån ut men senare skulle nita in och jag gick med in hah XD

och nu så sitter jag här och tar på mina byxor och bloggar   

 och snart ska jag till nita min bästis vi ska ha fotodag och galen kväll haha fast att det inte riktigt e kväll men jag ska vara hoss henne skit länge<3<3<3



måste dra nu ses pozz & heej ses i mon <3<3    


  


  

Av ffone - 6 januari 2011 19:52

HEEJ! Jag heter föne och jag är 13 år jag bor i sverige men kommer från thai land :P jag hoppas att ni gillar min blogg:)  pozz och hejdå <3

 

 

PS: GLÖMM INTE ATT KOMENTERA<3<3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


HEEEJ HEEEJ!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards